De dag die je wist dat zou komen

2 juli 2013 - Kaatsheuvel, Nederland

Daar zit ik dan, op de vooravond (of eigenlijk nacht) van wat een geweldige reis moet gaan worden. Inmiddels zit mijn laatste werkdag erop, is het afscheidsfeestje achter de rug en is de backpack gepakt. Het lijkt er dus op dat ik er helemaal klaar voor ben, maar kan je voor een reis als deze eigenlijk wel helemaal klaar zijn?

Ik in ieder geval niet. Hoe je het ook wendt of keert, het blijft een vreemd gevoel om de ruimte en luxe van thuis vrijwillig in te wisselen voor een backpack op m'n rug met daarin niet meer dan 12 kilo van het hoognodige. Voor de komende maanden neem ik afscheid van mijn laptop, tweepersoonsbed, de kookkunsten van mijn moeder en al het andere dat het leven aangenaam maakt.

Sounds fun, doesn't it? We zullen zien! Morgen vertrek ik om 15:25 uur vanaf Düsseldorf via Dubai naar Bangkok. Daar land ik op 3 juli om 12:25 uur (07:25 uur Nederlandse tijd).

1. Ad en Ricky:
    3 juli 2013
    Het is hier nu 7.15 uur en zie net dat je over een minuut of tien gaat landen in het prachtige Thailand.
    Geniet ze buurman en we lezen binnenkort zeker weten een mooi verhaal van jou.

De buren
  2. Tiny heijst::
    3 juli 2013
    Geariveerd in het mooie Thailand en goede vlucht gehad .
    Nu gaan genieten van alles wat er te beleven valt.
    Ben heel benieuwd naar je volgende reis verslag en kijken er met veel nieuwschierigheid naar uit.groetjes en veel succes.
    Oma
  3. Jan en carien:
    4 juli 2013
    Ja ja, jij zult de holllandse pot wel missen :)
    grtz