Een einde en een begin

23 juni 2013 - Kaatsheuvel, Nederland

Gisteren plofte de ontslagbrief op de mat. Niet iets om van te schrikken want ik heb mijn ontslag zelf ingediend. Maar toch deed het wel iets. Ik besefte me dat er binnenkort een einde komt aan de 7 jaar die ik bij de Efteling heb gewerkt. En dat dinsdag 2 juli steeds dichterbij komt.

Dat is de dag dat ik op het vliegtuig stap richting Bangkok, het beginpunt van mijn reis waarvan ik zelf nog niet eens precies weet waar het me heen gaat brengen. Zo'n lange, verre reis is iets waarvan ik al jaren roep dat ik het graag zou willen doen dus het wordt onderhand eens tijd om de daad bij het woord te voegen.

Het ticket is geboekt, m'n backpack is van zolder gehaald, de reisvaccinaties zijn binnen en de meeste spullen die meegaan liggen inmiddels op een grote hoop. De komende dagen zullen in het teken staan van de laatste voorbereidingen, mijn laatste werkdagen bij de Efteling en vooral heel veel afscheid nemen.

Via dit reisverslag ga ik proberen jullie een beetje op de hoogte te houden!

Tom

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Loes:
    26 juni 2013
    Beste Tom,

Voor hoelang ga je weg? Ik wens je een goede reis.
  2. Tom Pheninckx:
    28 juni 2013
    Hoi Loes,

Dat weet ik nog niet zeker! De terugvlucht staat gepland op 18 december maar ik kan altijd omboeken, zowel naar een eerdere datum als naar een latere datum.
  3. F.c.musch:
    30 juni 2013
    Bedankt voor de mail wij vonden ook gezellig ,
    doe de groeten aan Tom wens hem een goeden reis en fijne
    vakantie toe .
    Truus en Frans.
  4. Niels, Melanie, Liz & Pleun:
    Hoi Tom,
    Wij vonden het gisteren ook erg gezellig! We wensen jou een goede reis en enorm veel plezier. We lezen je ervaringen graag mee.
    Groetjes Niels & Melanie
  5. Rob & Doreth:
    Tom,

Puik afscheidsfeestje. We wensen je een hele prettige reis en we lezen met belangstelling wat je op het-net-zet !

Gr. Doreth & Rob